Bu Blogda Ara

17 Mart 2010 Çarşamba

everything is a gift of the universe












dün akşam izlenecekler listemdeki ilk filmi izledim:Precious: Based on the Novel Push by Sapphire. filmi izleyemediğim gibi hakkındaki yazıları da okumamıştım. fragmanından konusunu az çok tahmin etmiştim ancak işin tuhaf yanı afişine bile dikkatli bakmamış olacağım ki oyuncularının kimler olduğunu fark etmemişim. bunu neden söylüyorum film boyunca her gördüğüm sahnede yukarıdaki ablanın  ne kadar da maria carey'e benzediğini düşünüp durdum. içimden sürekli yo yo olamaz, daha ne neler, ne alaka deyip durdum  shrek güler diye bu kadın maria cerey'e benzemiyor mu bile demedim. meğer gerçekler tam da düşündüğüm gibiymiş.

filmin konusu hakkında birşey yazmak istemiyorum. işim gereği ben bu ve buna benzeyen olayları dinlemek ve yaşayanlara destek olmak durumunda olduğumdan malesef biraz kanıksadım galiba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder