Bu Blogda Ara

22 Mart 2010 Pazartesi

rejimde ikinci gün..

dün oldukça iyiydi. oldukça deyişimin sebebini şu; hem spor yaptım hem az ve sık yedim taa ki akşam olup da shrek elinde votka bardakları ve yanınla cips kasesi ile gelene kadar...how i met your mother'ın son yayınlanan iki bölümünü ve twilight: new moon filmini izlerken hem alkolü hem cipsi biraz kaçırdım..
ama olsun moral bozmak yok. bugün sabahtan beri bir elma, bir tabak kabak çorbası, küçücük bir porsiyon da bakla yemeği yedim. az sonra da dün bahsettiğim jullian michaels ablayla workout yapacağım:)) hem dün internetten yine aynı ablanın yoga dvd sini de indirdim belki onu da yaparım. başlamadan kesin konuşmak istemiyorum malum 9. dakikada nefesim kesiliyor. hem şu an bütün kaslarım ağrıyor güya bitirirken gevşeme egzersizi de yapmıştım ama fayda etmedi.. evet evet hadi fiona üşenme erisin yağlar:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder