Bu Blogda Ara

16 Mart 2010 Salı

acı aşk

yoğun şekilde tez yazarak geçirdiğim son bir kaç aydan sonra, normal hayatıma yavaş yavaş geri dönüyorum. ilk iş olarak kaçırdığım filmleri izliyorum, ama bir yandan da gündemi takip etmeye çalışıyorum. örneğin dün, sinemada gösterildiği sırada izleyemediğim bir filmi; acı aşkı izledim. malum shrek bu tarz filmlerden hoşlanmaz. ben de onun eve geç gelmesini fırsat bilip geçtim bilgisayarın karşısına.. filmi izlerken çoğunlukla çok sıradan olduğunu düşünsem de bazı sahnelerde hmmm olmuş bu iş dedim. ama filmde en çok ne dikkatimi çeken ise, aynı mekanların tekrar tekrar kullanılması, defalarca aynı restoranda yemek yenmesi, her defasında aynı hastanenin aynı odasında kalınmasıydı. tabi bunlar bütçenin ne kadar kısıtlı zamanın ne kadar dar olduğunu düşündürdü.. malum film boyunca aylar geçti, yıllar geçti ama hiç kış gelmedi:))yine de iyi zaman geçirdim 1 saat 32 dakikanın nasıl geçtiğini anlamadım.

"eğer derse ki fuzuli, güzellerde vefa var
aldanma ki şair sözü elbette yalandır"

bu şiir de ne alaka diyorsanız filmi izleyin derim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder