Bu Blogda Ara

21 Mart 2010 Pazar

biggest loser

                           yazamadım kaç gündür farkındayım ama bugün paylaşım patlaması yapmayı düşünüyorum.

önce bu sabahtan başlayalım malum; kış geldi geçti fiona kilolarına kilo kattı, göbek bağladı. ama artık buna bir dur demesi gerektiğinin farkında. o sebeple bu sabah işe bir bardak ılık su içmekle başlandı. ardından Jillian Michaels-30 Day Shred dvd sinin level 1'inin karşısına geçildi. ilk dakikalar  herşey güzeldi ama sona doğru şişman ve tembel fiona ''yo dayanamıycam çok yoruldum ben bırakıyorum'' demeye başladı. eli dvd kapatmaya gitti bir de ne görsün spor yapmaya başlayalı daha 9 dakika olmamış mı.. tabi fiona bunu gururuna yediremezdi. ölüyorum kalp krizi geçiricem şimdi diye sızlansa da 27 dakikalık program tamamlandı. ılık bir duşun ardından bir elma yiyen fiona şu an bu satırları yazarken bile hala çok yorgun.. ee bütün kış yediğin abur cuburları ve soğuğu bahane derek hareketsiz kalışının bir bedeli olmalıydı değil mi.. spora devam edilcek bakalım jillan hanım'ın dediği gibi 30 günde 9 kilo verilebilecek mi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder